Ar jūs nuolat prakaituojate ir niekas nepadeda?

Vienintelis sprendimas, turintis 100% efektyvumą ir pinigų grąžinimo garantiją.

Dabar 40% nuolaida iki 07/18/2024.

Pardavimo ir vežimo sąlygos

1. Pagrindinės nuostatos

Šios verslo ir pristatymo sąlygos (toliau – Sąlygos ) reglamentuoja pirkimo-pardavimo sutarties šalių santykius, kai, viena vertus, bendrovė HIGHTECH DEVELOPMENT LLC, 7950 NW 53RD STREET, SUITE 337, MIAMI, FL 33166 (toliau – „Pardavėjas“), o kitoje pusėje yra pirkėjas (toliau – „ Pirkėjas “).

Daugiau informacijos apie Pardavėją rasite šios svetainės skiltyje Operatorius.

Pirkėjas reiškia vartotoją arba verslininką.

Vartotojas yra bet kuris asmuo, kuris, nevykdydamas savo verslo ar savarankiško profesijos, sudaro sutartį su Pardavėju arba kitaip su ja susitvarko.

Verslininkas yra asmuo, kuris savo lėšomis ir atsakomybe užsiima savarankiška pelninga veikla prekybiniu ar panašiu būdu, siekdamas tai daryti nuosekliai, siekdamas pelno. Vartotojų teisių gynimo prasme verslininkas taip pat suprantamas kaip bet kuris asmuo, kuris sudaro sutartis, susijusias su savo gamyba, verslu ar panašia veikla arba savarankiškai vykdydamas savo profesiją, taip pat asmuo, kuris veikia jo vardu arba jo vardu. verslininkas.

Pirkėjas, išsiųsdamas užsakymą, patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis, kurių neatskiriama dalis yra bendravimas prieš sudarant sutartį, mokėjimo ir pristatymo sąlygos bei skundų pateikimo tvarka, ir kad su jomis aiškiai sutinka. redakcija, galiojanti ir galiojanti užsakymo išsiuntimo metu.

Pirkėjas žino, kad pirkdamas prekes, kurios yra Pardavėjo verslo pasiūlyme, jis neįgyja jokių teisių naudoti Pardavėjo ar Pardavėjo sutartinių partnerių registruotus prekių ženklus, patentus, prekinius pavadinimus, įmonių ar prekių logotipus (ir kt.). , nebent konkrečiu atveju specialia sutartimi susitarta kitaip.

2. Ikisutartinis bendravimas

Pardavėjas tai praneša

  1. reikalauja sumokėti pirkimo kainą prieš Pirkėjui perimant įvykdymą iš Pardavėjo arba prievolę sumokėti avansą ar panašų mokėjimą, tai reiškia Pirkėjo reikalavimus teikti konkrečias paslaugas, jeigu jos yra jo reikalingos ir teikiamos iki pardavėjas,
  2. nuotolinio ryšio priemonių kainos nesiskiria nuo bazinio tarifo (esant interneto ir telefono ryšiams pagal Jūsų operatoriaus sąlygas, Pardavėjas netaiko jokių kitų mokesčių, tai netaikoma sutartiniam transportui, jei taikoma ),
  3. Prekių ir paslaugų kainos visada pateikiamos Pardavėjo valdomoje svetainėje su PVM ir be PVM ir įskaitant visus įstatymų numatytus mokesčius, tačiau prekių ar paslaugų pristatymo kaina skiriasi priklausomai nuo pasirinkto būdo ir transporto tiekėjo bei būdo. mokėjimas .
  4. tuo atveju, jei Pirkėjas yra vartotojas, šis vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties (jei toliau nenurodyta kitaip) per keturiolika dienų laikotarpį, kuris skaičiuojamas, jei
  • pirkimo-pardavimo sutartį, nuo prekių priėmimo dienos,
  • sutartis, kurios dalykas yra kelių rūšių prekės arba kelių dalių pristatymas, nuo paskutinio prekių pristatymo priėmimo dienos, o šis atsisakymas turi būti išsiųstas naudojant šiuose puslapiuose esančią sutarties atsisakymo formą;
  • vartotojas negali atsisakyti sutarties:
    • pristatant prekes, kurios buvo pakeistos pagal vartotojo ar jo asmens pageidavimus,
    • dėl greitai gendančių prekių pristatymo, taip pat prekių, kurios po pristatymo buvo negrįžtamai sumaišytos su kitomis prekėmis,
    • apie remontą ar techninę priežiūrą, atliktą vartotojo nurodytoje vietoje ir jo prašymu; tačiau tai netaikoma, kai vėliau atliekami kiti, nei reikalaujama, remonto darbai arba pristatomos kitos nei prašomos atsarginės dalys,
    • pristatant prekes uždaroje pakuotėje, kurią vartotojas išėmė iš pakuotės ir dėl higienos priežasčių jos grąžinti neįmanoma,
    • dėl transporto ar laisvo laiko panaudojimo, jei verslininkas šias paslaugas suteikia per nurodytą laikotarpį,
  • vartotojui atsisakius sutarties, vartotojas padengia išlaidas, susijusias su prekių grąžinimu, o jei tai nuotolinio ryšio priemonėmis sudaryta sutartis, prekės grąžinimo išlaidas, jei šių prekių grąžinti negalima. įprastu pašto maršrutu dėl jų pobūdžio;
  • sutartį, arba atitinkamas mokesčių dokumentas bus saugomas Pardavėjo archyve
  • tuo atveju, jei vartotojas turi nusiskundimų, jis gali kreiptis į Pardavėjo priežiūros organą, o Jūs galite pateikti skundą priežiūros ar valstybinės priežiūros institucijai.
  •  

    3. Sutartis

    Sutartį Pirkėjas gali sudaryti priimdamas pasiūlymą sudaryti sutartį Pardavėjo valdomoje interneto svetainėje, į krepšelį įdėdamas pageidaujamą įvykdymą (prekes, paslaugą ir pan.). Pardavėjo darbuotojas gali padėti pirkėjui sudarant sutartį tiek patalpoje, tiek telefonu, tiek užsakant el. Prieš Pirkėjui privalomai patvirtinant užsakymą, Pirkėjas turi galimybę pakeisti tiek jo prašomą įvykdymą, tiek pristatymą, tiek apmokėjimo būdą , ty patikrinti visus užsakyme įvestus duomenis. Pirkimo sutartis sudaroma Pirkėjui išsiuntus užsakymą, pasirinkus transportą ir apmokėjimo būdą bei Pardavėjui priėmus užsakymą, Pardavėjas neatsako už duomenų perdavimo klaidas. Sutarties sudarymą Pardavėjas nedelsdamas patvirtins Pirkėjui informaciniu el. paštu Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu.

    Prie šio užsakymo gavimo patvirtinimo bus pridėta dabartinė Sąlygų redakcija. Susidariusi sutartis (įskaitant sutartą kainą) gali būti pakeista arba nutraukta tik šalių susitarimu arba dėl teisinių priežasčių. Dėl šios procedūros išimčių eikite į Užsakymas.

    Sudaryta sutartis pardavėjo archyvuojama ne trumpiau kaip penkerius metus nuo jos sudarymo, bet ne ilgiau kaip atitinkamų teisės aktų nustatytam laikotarpiui, siekiant sėkmingo jos įvykdymo ir nėra prieinama nedalyvaujantiems tretiesiems asmenims. vakarėliams. Informacija apie atskirus techninius žingsnius, vedančius prie sutarties sudarymo, pateikiama šiose Sąlygose, kur šis procesas yra aiškiai aprašytas.

    Pirkimo sutartimi Pardavėjas įsipareigoja perduoti Pirkėjui perkamą prekę ir sudaryti sąlygas jam įgyti nuosavybės teisę į šią prekę, o Pirkėjas įsipareigoja perimti prekę ir sumokėti sutartą pirkimo kainą Pirkėjui. Pardavėjas.

    Pardavėjas pasilieka nuosavybės teisę į prekę, todėl Pirkėjas tampa prekės savininku tik visiškai sumokėjęs pirkimo kainą.

    Pardavėjas perduos Pirkėjui daiktą bei su daiktu susijusius dokumentus ir sudarys sąlygas Pirkėjui įgyti nuosavybės teisę į daiktą pagal sutartį.

    Pardavėjas vykdo pareigą perduoti prekę Pirkėjui, jei leidžia jam tvarkyti prekę įvykdymo vietoje ir laiku praneša.

    Jei Pardavėjas turi išsiųsti prekę, jis perduos prekę Pirkėjui, perduodamas vežėjui pervežti Pirkėjui ir sudarys sąlygas Pirkėjui įgyvendinti vežimo sutarties teises prieš vežėją, Pardavėjas įteiks perduoti prekę Pirkėjui tik tada, kai prekę jam perduoda vežėjas.

    Pardavėjas perduos Pirkėjui sutarto kiekio, kokybės ir dizaino įsigytą prekę.

    Jei Pardavėjas pristato didesnį prekių kiekį, nei buvo sutarta, pirkimo sutartis sudaroma ir šiam pertekliniam kiekiui, nebent Pirkėjas nepagrįstai nedelsdamas jų atsisako.

    Jei nesusitariama, kaip daiktas turi būti supakuotas transportavimui, Pardavėjas supakuoja daiktą pagal nusistovėjusias papročius; jei jų nėra, tai tokiu būdu, kuris būtinas daikto išsaugojimui ir jo apsaugai transportavimo metu. Taip pat Pardavėjas pasirūpins prekės saugojimu.

    Pirkėjo teisė į netinkamą įvykdymą grindžiama prekės trūkumu, kurį sugadinimo rizika pereina Pirkėjui, net jei jis paaiškėja tik vėliau. Pirkėjo teisę grindžia ir vėliau atsiradęs trūkumas, kurį Pardavėjas sukėlė pažeisdamas vieną iš savo teisinių įsipareigojimų.

    Pirkėjas apžiūri prekę kuo greičiau po to, kai jam pereina daikto sugadinimo rizika, įsitikina jos savybėmis ir kiekiu.

    Sugadinimo rizika pereina Pirkėjui priėmus prekę. Tokį patį poveikį turi ir tai, jei Pirkėjas neperima prekės, net jei Pardavėjas leido ja naudotis.

    Turto žala, atsiradusi po to, kai Pirkėjui perėjo turto sugadinimo rizika, neturi įtakos jo pareigai sumokėti pirkimo kainą, nebent Pardavėjas žalą padarė pažeisdamas vieną iš savo teisinių įsipareigojimų.

    Jeigu šalis pavėluoja perimti daiktą, kita šalis turi teisę parduoti daiktą, iš anksto pranešusi į uždelstojo sąskaitą tinkamu būdu, suteikusi uždelsėjui papildomą ir pagrįstą terminą perimti. Tai taikoma ir tuo atveju, jei šalis vėluoja sumokėti, o tai priklauso nuo prekės pristatymo.

    Pardavėjo pareigos

    Pardavėjas atsako Pirkėjui, kad gavus prekę nebūtų jokių trūkumų. Jeigu trūkumas išryškėja per šešis mėnesius nuo gavimo, laikoma, kad prekė buvo nekokybiška jau gavus.

    Pirkėjas turi teisę pasinaudoti teise į vartojimo prekės trūkumą per dvidešimt keturis mėnesius nuo prekės gavimo, tačiau tai netaikoma:

    1. jei prekė parduodama už mažesnę kainą dėl defekto, dėl kurio buvo susitarta dėl šios mažesnės kainos,
    2. už daikto susidėvėjimą, atsiradusį dėl įprastinio daikto naudojimo,
    3. jei daiktas yra naudotas, už trūkumą, atitinkantį naudojimo ar nusidėvėjimo laipsnį, kurį daiktas jau turėjo pirkėjui perimant, arba
    4. jei iš reikalo pobūdžio išplaukia.

     

    Netinkamo įvykdymo teisė nepriklauso Pirkėjui, jeigu Pirkėjas prieš perimdamas prekę žinojo, kad prekė turi trūkumų, arba jeigu Pirkėjas defektą sukėlė pats.

    Jeigu prekė turi defektą, už kurį atsako Pardavėjas, ir jeigu tai pigiau parduota prekė arba naudota prekė, Pirkėjas turi teisę į protingą nuolaidą, o ne teisę keisti prekę.

    Esminis sutarties pažeidimas

    Jeigu netinkamas vykdymas yra esminis sutarties pažeidimas, Pirkėjas turi teisę

    • pašalinti defektą tiekiant naują, nepriekaištingą prekę arba tiekiant trūkstamą prekę, jeigu tai nėra neproporcinga dėl defekto pobūdžio, jei trūkumas susijęs tik su daikto dalimi, Pirkėjas gali reikalauti tik pakeisti šią dalį, jei tai neįmanoma, jis gali atsisakyti sutarties. Tačiau jeigu tai neproporcinga dėl defekto pobūdžio, o ypač jei trūkumas gali būti pašalintas be nepagrįsto delsimo, pirkėjas turi teisę tokį trūkumą pašalinti nemokamai;
    • pašalinti defektą pataisant prekę,
    • už protingą nuolaidą nuo pirkimo kainos, arba
    • pasitraukti iš sutarties.

     

    Pirkėjas informuoja Pardavėją, kurią iš šių teisių pasirinko pranešęs apie defektą arba nedelsdamas po pranešimo apie defektą. Pirkėjo atliktas pasirinkimas negali būti keičiamas be Pardavėjo sutikimo, tai netaikoma, jei Pirkėjas pareikalavo ištaisyti defektą, kuris vėliau pasirodo nepataisomas. Pardavėjui per protingą terminą nepašalinus defekto (defektų) arba pranešus Pirkėjui, kad trūkumų nepašalins, Pirkėjas vietoj defekto pašalinimo gali reikalauti priimti protingą nuolaidą nuo pirkimo kainos arba atsisakyti sutarties. nuo sutarties. Jeigu Pirkėjas laiku nepasirenka savo teisės, jis turi tokias pačias teises kaip ir neesminio sutarties pažeidimo atveju, t. žemiau.

    Pirkėjas vartotojas turi teisę į pagrįstą nuolaidą net ir tuo atveju, jeigu Pardavėjas negali jam tiekti naujos, nepriekaištingos būklės prekės, pataisyti prekės ar pakeisti jos dalies, taip pat ir tuo atveju, jei Pardavėjas per protingą laiką nepašalina situacijos. arba jei gynimo priemonė sukeltų didelių sunkumų.

    Nedidelis sutarties pažeidimas

    Esant netinkamam įvykdymui, nežymiu sutarties pažeidimu laikomas toks sutarties pažeidimas, kai Pirkėjas turi teisę pašalinti defektą ir/ar gauti pagrįstą nuolaidą nuo tokio įvykdymo pirkimo kainos.

    Kol Pirkėjas nepasinaudos teise į pirkimo kainos nuolaidą arba neatsisakys sutarties, Pardavėjas gali pristatyti tai, ko trūksta, arba pašalinti teisinį trūkumą. Kitus defektus Pardavėjas gali pašalinti savo nuožiūra, pavyzdžiui, pataisydamas prekę ar pristatydamas naują.

    Pardavėjui laiku nepašalinus prekės trūkumo arba atsisakius pašalinti prekės trūkumą, Pirkėjas gali reikalauti protingos nuolaidos nuo pirkimo kainos ir/ar atsisakyti sutarties. Pirkėjas negali keisti pasirinkimo be Pardavėjo sutikimo.

    Pirkėjas turi teisę pristatyti naują prekę ar pakeisti dalį net ir esant šalinamam trūkumui, jeigu prekės negalima tinkamai naudoti dėl defekto pasikartojimo po remonto arba dėl didesnio defektų skaičiaus. Tokiu atveju Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties.

    Pristatęs naują prekę, Pirkėjas savo lėšomis grąžina Pardavėjui originaliai pristatytą prekę.

    Jeigu Pirkėjas be reikalo nedelsdamas nepranešė apie defektą po to, kai jį galėjo pastebėti laiku atlikus apžiūrą ir pakankamai rūpestingai, teismas jam nesuteiks teisės į netinkamą įvykdymą. Jeigu tai yra paslėptas trūkumas, tas pats galioja ir tuo atveju, jei apie trūkumą nebuvo pranešta be nepagrįsto delsimo po to, kai Pirkėjas pakankamai rūpestingai galėjo jį pastebėti, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės perdavimo.

    Pardavėjas, suteikęs kokybės garantiją, įsipareigoja, kad prekė bus tinkama naudoti pagal įprastinę paskirtį ir/ar tam tikrą laiką išsaugos įprastas savybes. Garantinio ar prekės naudojimo laikotarpio nurodymas ant pakuotės ar reklamoje taip pat turi tokį poveikį. Garantija gali būti suteikta ir atskirai prekės daliai.

    Garantinis laikotarpis prasideda nuo prekės pristatymo Pirkėjui. Jei prekė buvo išsiųsta pagal sutartį, tai skaičiuojama tik nuo prekės pristatymo iki kliento nurodytos vietos. Jeigu įsigytą prekę turi pradėti eksploatuoti kas nors kitas, o ne Pardavėjas, garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo prekės pradėjimo eksploatuoti dienos, jeigu Pirkėjas užsakė paleidimą ne vėliau kaip per tris savaites nuo prekės perėmimo ir tinkamai ir laiku suteikė reikalingą bendradarbiavimą paslaugai atlikti.

    Pirkėjas neturi teisės į garantiją, jei defektas atsirado dėl išorinio įvykio, nepriklausančio nuo Pardavėjo, po žalos atsiradimo rizikos perdavimo Pirkėjui.

    4. Sutarties atsisakymas

    Vartotojo atsisakymas nuo sutarties

    Vartotojas turi teisę per keturiolika dienų atsisakyti sutarties. Laikotarpis pagal ankstesnį sakinį skaičiuojamas nuo sutarties sudarymo datos ir jei yra

    1. pirkimo-pardavimo sutartį, nuo prekių priėmimo dienos,
    2. sutartis, kurios dalykas yra kelių rūšių prekės arba kelių dalių pristatymas, nuo paskutinio prekių pristatymo priėmimo dienos ir (arba)
    3. sutartis, kurios dalykas yra reguliarus pakartotinis prekių tiekimas, nuo pirmojo prekių tiekimo priėmimo dienos.

    Pardavėjas leidžia vartotojui atsisakyti sutarties, užpildydamas ir išsiųsdamas pavyzdinę sutarties atsisakymo formą interneto svetainėje, o Pardavėjas nedelsdamas vartotojui patvirtins savo sutikimą teksto forma.

    Jeigu vartotojas atsisako sutarties, jis nedelsdamas, ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo sutarties atsisakymo dienos, iš Pardavėjo gautas prekes išsiunčia arba perduoda Pardavėjui savo lėšomis.

    Vartotojas turi grąžinti prekę pilną, su visais dokumentais, nepažeistas, švarias, jei įmanoma, įskaitant originalią pakuotę, tokios būklės ir vertės, kokios buvo gautos prekės.

    Jei vartotojas nusprendžia atsisakyti sutarties per nurodytą terminą, rekomenduojame prekes pristatyti Pardavėjo adresu kartu su pridedamu lydraščiu su galima pirkimo sutarties atsisakymo priežastimi (ne sąlyga), nurodant pirkimo numerį. dokumentą ir nurodytą banko sąskaitos numerį, siekiant paspartinti pinigų išėmimo įforminimą, ar suma bus paimta kredito forma kitoms prekėms įsigyti.

    Vartotojas atsako pardavėjui tik už prekės vertės sumažėjimą, įvykusį su prekėmis elgiantis kitaip, nei būtina jas tvarkyti atsižvelgiant į jų savybes ir pobūdį.

    Vartotojui atsisakius sutarties, Pardavėjas nepagrįstai nedelsdamas, ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo sutarties atsisakymo, grąžins jam visas sutarties pagrindu iš jo gautas lėšas tokiu pačiu būdu.

    Vartotojui atsisakius sutarties, Pardavėjas neprivalo grąžinti vartotojui gautų lėšų, kol vartotojas neperduoda prekę arba neįrodo, kad prekė Pardavėjui buvo išsiųsta.

    Vartotojas pripažįsta, kad jeigu kartu su preke pateikiamos dovanos ar kitos reklaminės nuolaidos, tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudaroma dovanojimo sutartis su sąlyga, kad pasinaudojus vartotojo teise atsisakyti pirkimo sutarties, dovanojimo sutartis tampa negalioja ir vartotojas kartu su grąžinamomis prekėmis privalo grąžinti su tuo susijusias dovanas, įskaitant viską, kuo jis praturtėjo. Jei jie negrąžinami, šios vertybės bus suprantamos kaip nepagrįstas vartotojo praturtėjimas. Jeigu nepagrįsto praturtėjimo dalyko išlaisvinimas neįmanomas, Pardavėjas turi teisę į įprastinės kainos dydžio piniginę kompensaciją.

     

    Atsiėmimas pagal pasitenkinimo garantiją

    Bet koks prekių grąžinimas per daugiau nei 14 dienų, paprastai per 50-100 dienų (toliau – „ Patenkinimo garantija “), yra reglamentuojamas šių taisyklių.

    Pardavėjas leidžia vartotojui atsisakyti sutarties, užpildydamas ir išsiųsdamas Sutarties atsisakymo formą interneto svetainėje, todėl Pardavėjas be reikalo nedelsdamas patvirtins vartotojo sutikimą tekstine forma.

    Jeigu vartotojas atsisako sutarties, jis nedelsdamas, ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo sutarties atsisakymo, savo lėšomis išsiunčia arba perduoda Pardavėjo gautas prekes.

    Vartotojas turi grąžinti prekę pilną, su visais dokumentais, nepažeistas, švarias, jei įmanoma, įskaitant originalią pakuotę, tokios būklės ir vertės, kokios buvo gautos prekės.

    Jei vartotojas nusprendžia atsisakyti sutarties vykdydamas pasitenkinimo garantiją, rekomenduojame paspartinti sutarties atsisakymo procesą ir pristatyti prekes pardavėjo adresu kartu su motyvaciniu laišku, kuriame nurodoma galima pirkimo sutarties atsisakymo priežastis. (ne sąlyga), nurodant pirkimo dokumento numerį ir nurodytą banko sąskaitos numerį arba nurodant, ar suma bus nurašoma kreditinio raštelio forma už kitų prekių pirkimą.

    Vartotojas atsako pardavėjui tik už prekės vertės sumažėjimą, įvykusį su prekėmis elgiantis kitaip, nei būtina jas tvarkyti atsižvelgiant į jų pobūdį ir savybes.

    Vartotojui atsisakius sutarties, Pardavėjas nepagrįstai nedelsdamas, ne vėliau kaip per trisdešimt darbo dienų nuo sutarties atsisakymo, grąžins jam visas sutarties pagrindu iš jo gautas lėšas tokiu pačiu būdu.

    Vartotojui atsisakius sutarties, Pardavėjas neprivalo grąžinti vartotojui gautų lėšų, kol vartotojas neperduoda jai prekes arba neįrodo, kad išsiuntė prekes Pardavėjui.

    Vartotojas pripažįsta, kad jeigu kartu su preke pateikiamos dovanos ar kitos reklaminės nuolaidos, tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudaroma dovanojimo sutartis su sąlyga, kad pasinaudojus vartotojo teise atsisakyti pirkimo sutarties, dovanojimo sutartis tampa negalioja ir vartotojas privalo grąžinti susijusias dovanas kartu su grąžintomis prekėmis, įskaitant viską, kuo jis praturtėjo. Jei jie negrąžinami, šios vertybės bus suprantamos kaip nepagrįstas vartotojo praturtėjimas. Jeigu nepagrįsto praturtėjimo dalyko išlaisvinimas neįmanomas, Pardavėjas turi teisę į įprastinės kainos dydžio piniginę kompensaciją.

    Pardavėjas pasilieka teisę atsisakyti įvykdyti Pasitenkinimo garantiją, jei prekės ir jų priedai dingsta arba sugadinta (nukritus, atsitrenkus ir pan.), ar kitaip pablogėjus prekei (pvz., pakeitus prekę pardavėjo nepatvirtintas asmuo ir pan.), arba teisę reikalauti išlaidų, patirtų grąžinant prekę į pradinę būklę. Šios galimos išlaidos bus išskaičiuotos iš prekių įsigijimo kainos, taip pat išlaidos, susijusios su mokėjimo operacija, bei pašto ir pakavimo išlaidos. Pasitenkinimo garantija negali būti taikoma išsimokėtinai įsigytoms prekėms ir prekėms uždaroje pakuotėje, kurias vartotojas išėmė iš pakuotės ir kurios negali būti grąžintos dėl higienos priežasčių (pvz., pailginimo adapteriai skirtingoms kūno dalims).

    Pardavėjas atkreipia dėmesį, kad Pasitenkinimo garantija yra su sąlyga, kad bus atliktas individualus planas, kurio pirkėjas gali prašyti vartotojo vadove nurodytais kontaktais arba internetinėje svetainėje užpildęs ir išsiųsdamas individualaus plano pavyzdinę formą. Šia galimybe nepasinaudojus taikomas 40% atšaukimo mokestis nuo įrenginio pirkimo metu galiojančios pirkimo kainos.

    Atšaukimas kitais atvejais

    Pirkėjas negali atsisakyti sutarties ar reikalauti pristatyti naują daiktą, jeigu negali grąžinti prekės tokios būklės, kokios ją gavo. tai netaikoma

    1. jei Pirkėjas naudojo prekę iki defekto nustatymo,
    2. jeigu dėl apžiūros, siekiant nustatyti daikto trūkumą, pasikeitė būklė,
    3. jeigu Pirkėjas savo veiksmu ar neveikimu nesukėlė galimybės grąžinti nepakeistos prekės, arba
    4. jeigu Pirkėjas pardavė daiktą iki trūkumo nustatymo, jeigu jį sunaudojo arba pakeitė daiktą įprasto naudojimo metu; jei taip atsitiko tik iš dalies, Pirkėjas grąžins Pardavėjui tai, ką dar gali grąžinti, ir išmokės Pardavėjui kompensaciją iki sumos, kurią naudodamasis preke gavo naudos.

     

    Jeigu Pirkėjas laiku nepraneša apie defektą, jis praranda teisę atsisakyti sutarties.

    5. Informacijos saugumas ir apsauga

    Pirkėjo duomenis Pardavėjas tvarkys pagal galiojančius duomenų apsaugos įstatymus ir naudos Jūsų užsakymui apdoroti. Šiais tikslais Pirkėjo duomenys taip pat gali būti perduodami paslaugų teikėjui, pardavimui išsimokėtinai ar vežėjui, užtikrinančiam siuntos pristatymą Pirkėjo nurodytu adresu.

    Pirkėjas turi teisę reikalauti iš Pardavėjo informacijos apie asmens duomenų tvarkymą.

    Pirkėjas duoda pardavėjui sutikimą, kad šie asmens duomenys būtų renkami ir tvarkomi sudarytos pirkimo sutarties dalyko įvykdymo tikslais ir naudojami pardavėjo rinkodaros tikslais (ypač komerciniams pranešimams siųsti, telerinkodarai), iki raštiškas nesutikimo su šiuo tvarkymu pareiškimas. Šiuo atveju elektroninė forma taip pat laikoma rašytiniu pareiškimu, ypač naudojant šioje svetainėje esančią kontaktinę formą. Pirkėjas turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis ir teisę juos ištaisyti (per minėtą susisiekimo formą, įskaitant teisę reikalauti paaiškinimo ir defekto pašalinimo bei kitas juridines teises į šiuos duomenis. Pardavėjas taip pat gali tvarkyti vadinamieji „slapukai“, siekiant palengvinti informacinės visuomenės paslaugų teikimą pagal Direktyvos 95/46/EB nuostatas dėl „slapukų“ ar panašių priemonių.

    Remarketingas ir kitos rinkodaros priemonės

    Pardavėjas šiame puslapyje naudoja vadinamąją pakartotinę rinkodarą. Tai būdas iš naujo kreiptis į klientą, kuris jau kartą lankėsi svetainėje, ir leidžia jam dar kartą peržiūrėti skelbimą naudojant kompiuteryje saugomą failą. Pardavėjo reklama yra rodoma per trečiąsias šalis, tokias kaip Google, įvairiose interneto svetainėse, todėl gali atsitikti taip, kad tą patį skelbimą pamatysite ne vienoje vietoje.

    Tai padaryti įmanoma dėl failų, vadinamų „slapukais“, kurie išsaugomi jūsų kompiuteryje, kai lankotės svetainėje. Slapukas – tai nedidelis failas, saugomas vartotojo kompiuteryje, kuriame saugomi nustatymai ir kita informacija, naudojama interneto svetainėse, kuriose vartotojas lankosi. Jei nenorite gauti slapukų iš šios svetainės, galite tai padaryti tiesiogiai „Google“ skelbimų nustatymų puslapyje arba šiame tinkle reklamavimo puslapyje. Iniciatyva .

    6. Darbo valandos

    Užsakymai per Pardavėjo internetines parduotuves: 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, visus metus.

    7. Kainos

    Visos kainos yra sutartinės. Internetinėje elektroninėje parduotuvėje kainos visada yra aktualios ir galioja. Kainos yra galutinės, ty yra nurodytos su PVM arba visais kitais mokesčiais ir rinkliavomis, kuriuos vartotojas turi sumokėti pirkdamas ir įsigydamas prekes, tai netaikoma jokiems mokesčiams už transportą, pristatymo mokesčius ir priemonių išlaidoms. bendravimas per atstumą. Akcijos kainos galioja ribotą laiką arba kol yra prekių.

    8. Užsakymas

    Pirkėjas įvykdymą (prekę ar paslaugą) gauna už užsakymo metu galiojančią kainą. Ši kaina bus nurodyta užsakyme ir užsakymo gavimą patvirtinančioje žinutėje.

    Užsisakyti galite šiais būdais:

    1. Pardavėjo elektroninėse parduotuvėse (toliau – „e-parduotuvė“);
    2. elektroniniu paštu
    3. telefonu

     

    Pardavėjas rekomenduoja Pirkėjui užsakymus pateikti per el.

    9. Mokėjimo sąlygos

    Pardavėjas sutinka su šiomis mokėjimo sąlygomis:

    1. atsiskaitymas grynaisiais perkant,
    2. išankstinis apmokėjimas banko pavedimu,
    3. mokėjimas internetu mokėjimo kortele per internetinį mokėjimo portalą,
    4. grynaisiais pinigais pristačius prekes (grynuosius pinigus iš kliento atsiima vežėjas)
    5. išsimokėtinai (tik tuo atveju, jei pirkėjas atitinka šiame tinklalapyje arba tiekėjo svetainėje nurodytas pardavimą išsimokėtinai vykdančios įmonės sąlygas),
    6. mokėjimas per PayPal

    Prekės lieka Pardavėjo nuosavybe iki visiško apmokėjimo ir priėmimo, tačiau prekių sugadinimo rizika pereina Pirkėjui priėmus prekę.

    10. Pristatymo sąlygos

    Pirkėjui prekes galima išsiųsti pasirinkta transporto tarnyba. Pristatymo iki antros ar trečios darbo dienos sąlyga – užsakymas gautas iki 12:00 val. Užsakymai, gauti po šio laiko, bus pristatyti 1 darbo diena vėliau.

    Siuntos būklę (paketų skaičių, juostelės vientisumą, dėžės pažeidimus) pirkėjas privalo iš karto po pristatymo patikrinti su vežėju pagal pridedamą važtaraštį. Pirkėjas turi teisę atsisakyti priimti siuntą, kuri neatitinka pirkimo sutarties, nes siunta , pavyzdžiui, yra nepilna arba sugadinta. Pirkėjui perimant tokiu būdu pažeistą siuntą iš vežėjo, pažeidimą būtina apibūdinti vežėjo perdavimo protokole.

    Nebaigta ar sugadinta siunta turi būti nedelsiant išsiųsta Pardavėjui, su vežėju surašytas pažeidimo aktas ir nedelsiant išsiųstas Pardavėjui elektroniniu paštu arba paštu. Papildomas reikalavimas dėl siuntos neužbaigtumo ar išorinio sugadinimo neatima iš Pirkėjo teisės pretenduoti į prekę, tačiau suteikia Pardavėjui galimybę įrodyti, kad tai nėra pirkimo sutarties pažeidimas.

    11. Garantijos sąlygos

    Prekių garantinis laikotarpis yra ne trumpesnis kaip 24 mėnesiai. Pirkimo kvitas dažniausiai naudojamas kaip garantinis talonas. Daikto (prekės) gyvavimo garantija – garantija, suteikiama visam įprastiniam tokio įsigyto Daikto (prekės) gyvavimo laikui. Daikto (prekės) palaikymas visą gyvenimą – Pardavėjo palaikymas elektroniniu paštu arba telefonu, galiojantis visą prekės garantijos laikotarpį, o visas tokio bendravimo (skambučių) išlaidas apmoka Pirkėjas.

    12. Baigiamosios nuostatos

    Šios Bendrosios sąlygos, įskaitant jų dalis, galioja ir galioja nuo 2023 m. spalio 23 d. ir panaikina ankstesnę Taisyklių ir sąlygų versiją, įskaitant jų dalis, kurios elektroniniu būdu pateikiamos šioje svetainėje.